Een comfortabel huis

Schipper voor particulieren

Wens je maximaal wooncomfort en sta je niet graag voor verrassingen? Schipper Installatie staat voor jou klaar.

Lees verder
Service & onderhoud

Zekerheid & continuïteit voor jouw woning

De verwarming staat aan, de ventilatie doet het en er komt warm water uit de kraan. Fijn!

Installaties die goed, veilig en zuinig werken, hebben regelmatig onderhoud nodig. Zo voorkom je storingen, bespaar je op de energiekosten én draag je bij aan een beter milieu. Sluit vandaag nog een servicecontract af en profiteer direct.

Meer informatie
Onze oplossingen

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Veelgestelde vragen

Wij geven je graag het antwoord!

Wanneer kan ik gebruik maken van de storingsdienst?

Onze storingsdienst is actief van eind september tot eind mei buiten kantoortijden tot 22.00 ’s avonds en in de weekenden van 8.00 tot 22.00. Er kan alleen gebruik gemaakt worden van de storingsdienst als je een onderhoudscontract bij ons hebt.

Hoe lang duurt het voordat een storing is opgelost?

Wij doen onze uiterste best om de storing dezelfde werkdag op te lossen.

Hoe meld ik een storing?

Bij urgente storingen kan je altijd bellen naar 035-526850. Mailen kan ook, dat heeft enige verwerkingstijd.

Wat kost een servicecontract?

Bij Schipper Installatie bieden we verschillende servicecontracten aan, afhankelijk van het type installatie en de gewenste servicegraad. Hieronder vind je een overzicht van de jaarlijkse kosten (inclusief btw):

• A-abonnement CV-ketel: € 105,00
• C-abonnement CV-ketel: € 183,00
• A-abonnement geiser, gasboiler of WTW-unit (in combinatie met een CV-ketel): € 55,00
• A-abonnement boxventilator (in combinatie met een CV-ketel): € 40,00
• Hybride warmtepomp (in combinatie met een CV-ketel, max. 1 uur arbeid): € 115,00
• Bodemwarmtepomp: op basis van regie

Let op: Voor alle gastoestellen brengen wij aanvullend € 15,00 per contract in rekening in verband met de nieuwe Gasketelwet. Dit bedrag komt bovenop de bovengenoemde tarieven.

Wat is inbegrepen?

• A-abonnementen: Arbeidsloon en materiaalkosten worden apart in rekening gebracht.
• C-abonnementen: Alleen de materiaalkosten worden doorbelast; arbeidsloon is inbegrepen.

Het uurtarief voor een servicemonteur bedraagt € 102,85, exclusief € 15,00 autokosten. Tijdens kantooruren wordt er altijd minimaal één uur arbeidsloon gerekend, exclusief reistijd.

Wil je weten welk abonnement het beste past bij jouw installatie? Neem gerust contact met ons op. We adviseren je graag.

Hoe kan ik een servicecontract afsluiten?

Wat fijn dat je interesse hebt in een servicecontract bij Schipper Installatie! Het afsluiten van een contract is eenvoudig: je hoeft alleen het servicecontractformulier op onze website in te vullen.

Zodra we je aanvraag ontvangen hebben, nemen we contact met je op om alles te bevestigen en — indien nodig — aanvullende vragen te beantwoorden. Daarna zorgen wij ervoor dat het contract wordt gestart en je installatie op tijd en vakkundig onderhouden wordt.

Hoe zet ik mijn servicecontract stop?

Jammer dat je je servicecontract wilt stopzetten, maar uiteraard helpen we je daar graag bij. Het opzeggen van je contract kan eenvoudig door een mail te sturen naar administratie@schipperbvinstallatie.nl.

Vermeld daarbij je naam, adres en service-contractnummer (indien bekend), zodat we je opzegging snel en correct kunnen verwerken. Heb je vragen of twijfels? Neem gerust contact met ons op. We denken graag met je mee.

Wat is de duur van een servicecontract?

Een servicecontract bij Schipper Installatie heeft een looptijd van één jaar. De facturatie vindt jaarlijks plaats, meestal rond medio februari.

Van welke subsidies kan ik gebruik maken bij aankoop van een duurzame installatie?

De meest toegepaste regeling op dit moment is de ISDE (Investeringssubsidie duurzame energie en energiebesparing). Deze subsidie is bedoeld om woningeigenaren te ondersteunen bij het verduurzamen van hun woning.

Daarnaast kunnen er lokale subsidies of regelingen beschikbaar zijn via jouw gemeente. Dit verschilt echter per regio.

Hoeveel subsidie zit er op het aankopen van een warmtepomp?

De hoogte van de subsidie op een warmtepomp hangt af van het type en vermogen van de installatie. Alle actuele informatie hierover vind je op de website van de RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland) over ISDE: Subsidie voor verduurzaming van uw woning.

Hoe vraag ik subsidie aan of dit Schipper Installatie dit voor mij?

De subsidieaanvraag voor een warmtepomp is over het algemeen eenvoudig te doen via de website van de RVO. Natuurlijk laten we je hier niet alleen in staan: Schipper Installatie ondersteunt je graag bij het aanvragen van de subsidie.

Welke tarieven hanteren jullie?

Een overzicht van onze actuele tarieven vind je hier.

Moet er een aanbetaling gedaan worden?

Nee, wij factureren altijd achteraf, tenzij er vooraf iets anders is afgesproken.

Wat is jullie betalingstermijn?

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Mijn factuur klopt niet, wat moet ik doen?

Dat is vervelend, we kijken graag met je mee. Neem gerust contact met ons op door een mail te sturen naar administratie@schipperbvinstallatie.nl en we kijken het zo snel mogelijk voor je na.

Veilig en aangenaam wooncomfort

Vereniging van Eigenaren (VvE)

Als Vereniging van Eigenaren wil je een veilig en aangenaam wooncomfort bieden aan alle bewoners. Schipper Installatie biedt graag een op maat gemaakt service & onderhoudspakket aan voor jouw VvE.

Contact opnemen

Interessant voor jou

Bekijk alle berichten
Installatievraagstuk, klein of groot?

We helpen je graag verder!